dinsdag 8 september 2009

Afzien hier op Ameland.

9 reacties:

Anoniem zei

Ja, echt afzien. We hebben vreselijk medelijden met jullie. Bernice

marion zei

nou ja zeg, super weer hoor! ik wil ook wel. En wat leuk dat er zo snel al wat op de site staat (Tom)! marion van julia en silke

Frieda zei

Wat een heerlijk weertje en wat enig om inderdaad al zo snel beelden te zien. Zo zijn we er toch een beetje bij. Helaas moet ik de komende dagen weg, dan kan ik jullie niet meer volgen. Ik hoor de verhalen als ik weer thuis ben. Veel plezier, kusjes voor iedereen maar speciaal voor Ilse!
Frieda

wilma zei

Ik ben heel jaloers, ziet er super uit.
Lieve groeten, speciaal voor Eline en marijke natuurlijk.

Wilma

Anoniem zei

Nou,nou,ik heb echt medelijden met jullie!Kom maar snel met de eerste boot weer terug (want het is zo stil op school:-(
Als jullie toch tot vrijdag willen blijven wens ik jullie veel sterkte en vooral wat meer plezier.
Deze beelden zijn zo saai;-) groetjes van Ina.

Anoniem zei

Super hoor dat jullie dit weer hebben op Ameland! Maak er een leuke week van met z'n allen.

Groetjes, Helmar

Anoniem zei

Geweldig om jullie zo te kunnen volgen!!!!goed voor de gemoedsrust van zo'n (over)bezorgde moeder zoals ik!!knuffel voor sterre boland.

groetjes suzanne

Anoniem zei

Leuke foto's en zelfs een filmpje!
Ik blijf jullie volgen de komende dagen.
groeten van Tietsia en xxx voor Michiel en Hinke

Anoniem zei

Het lijkt wel vakantie, al die zonnige foto's en filmpjes! Het ziet er super gezellig uit! We zijn jaloers! Veel plezier met elkaar!
Groeten Annelie.
ps. Jasper, Rutger mist je! "Rutte ook bus! Jappe nou??" (Een knuffel voor jou!)