donderdag 23 mei 2013

Quadbloggen: over mij zelf

Hoi ik ben Roos

Mijn hobby's zijn  paardrijden en turnen ik ben 10 jaar bijna 11 oud en zit in groep 6 op de PPS (afkorting voor peter petersen  school) in Olympus. Mijn lievelingsdier is een wolf en mijn lievelingseten is preischotel , ik lust absoluut geen komkommer.  Mijn vriendinnen heten: Sam Vivian Silke Sterre  en Mayra en nog een vriendin Janniek, alleen die zit op een andere school, de Riezhoek!
Ik  zat eers ook op de Riezhoek in Noordlaren maar daar waren de leraren een beetje vervelend, dus ben ik naar de PPS gekomen. Ik kom ook uit China, ik ben namelijk geadopteerd dus ben ik ook nog half Chinees. Spelling is bij mij wel aardig hoog, maar rekenen is mijn slechte vak!!!!! Gym vindt ik ook wel leuk, ik ga het meeste met Sam en Vivian om, ik vind Olympus de leukste klas tot nu toe.
En dit was ik
Roos

8 reacties:

Anoniem zei

hallo, mijn hobby is ook paardrijden :)! je hebt veel vrienden!!!
grtjs Indra

Anoniem zei

hoi
ik ben ook 11 en mijn lievelings dieren zijn ook paarden ;)

Friedel

Anoniem zei

Wauw zo tof dat je uit China komt en dat je lievelingsdier een wolf is. :)

Anoniem zei

hoi ik vind komkommer ook niet lekker. en wat cool dat je uit china komt. groetjes ellie

Anoniem zei

hoiin mijn klas zitten ook 2 meisjes die paardrijden en wiskunde ook mijn slechtste vak :D

Anoniem zei

zo te zien ben jij een toffe trien
marthe

Anoniem zei

Ik heb vroeger 5 jaar in china gewoond voor mijn vaders werk, ik heb daar een beetje chinees geleerd.
ni hao

Lukas

Anoniem zei

Leuk ik zit ook op paardrijden groetjes Feya