donderdag 23 mei 2013

Quadbloggen: Over ons zelf

Hallo ik ben Jasper.
Mijn hobby is voetbal, ik zit in E1. 
Dat is het hoogst van de E en ik heb een heel leuk team .
Ik zit in Olympus en mijn vrienden zijn Niels,Boaz,Merijn,Tom,Jan,Fabian en die zitten bij mij in de klas behalve Fabian en ik zit in groep 6 en ik ben 9 jaar bijna 10,
En onze school heet PPS (Peter Petersen School).



En ik ben Niels.
Mijn hobby is Hockey, ik zit in D8.
Ik zit in Olympus en mijn vrienden zijn Jasper,Boaz,Tom,Jan,Merijn,Abdulah en Fabian en die zitten bij mij in de klas behalve Fabian, En ik zit in groep 6 en ik ben 10 jaar,
En onze school heet PPS (Peter Petersen School).



Door Niels & Jasper

3 reacties:

Anoniem zei

Ik zou ook graag eens hockey spelen

Anoniem zei

ik vindt een supper mooi gedicht gilles

Anoniem zei

ik vind supper gedicht