vrijdag 9 januari 2009

Klassedagboek donderdag (door Hannah)

We begonnen in de kring, nadat Cas de namen oplas, deden we de kringen. Eerst deed Cas website over Habbo hotel. Daarna was Jibbe, hij deed kringspel, "diamantje en boefje" heette het. Na Jibbe was Méret, ze had een thuisverslag geschreven. Na Méret was Eva aan de beurt. Ze had een proefje van een bootje: als je een kaarsje er in stopt, dan gaat het water in het bootje koken en die lucht moest er toen uit en dat ging door de buisjes aan de achterkant van de bootjes. Zo ging het bootje varen. Na de kring kregen we uitleg van het taalblad. Daarna gingen we aan het werk. Ik begon met dictee, daarna ging ik met de studie en toen was het pauze.

Na de pauze ging ik weer aan mijn studie, de hele tijd. Na het blokuur was het weer pauze, ik ging in de schelpenbak glijden, want dat was bevroren. Na de pauze gingen we project rekenen. Na het project-rekenen kwamen groep 5 en 7 weer terug. En toen gingen we nog even werken. Toen Tom vond dat we hard genoeg gewerkt hadden gingen we nog even zwaaiverstoppertje doen, Tom was de zoeker. Het was heel grappig, want als je weg liep, zag Tom het steeds dus je kon je eigenlijk niet verstoppen. Na het zwaaiverstoppertje deden we de eindkring.

0 reacties: