woensdag 28 januari 2009

Klassendagboek 27 januari

We begonnen zoals normaal weer in de kring. Francien las de namen voor en toen was de kring aan de beurt, Jochem en ik waren er gisteren alleen dus wij zouden wat voorbereid moeten hebben, maar dat hadden we allebei niet. We gingen snel aan het werk. Iedereen (behalve gr. 5) ging verder met zijn toets. Als je klaar was met je opdracht wat je moest maken kon je verder met je porfolio mapje, of je kon verder gaan met de toets. Ik ging verder met de toets.

Bijna iedereen was al met zijn porfolio mapje bezig toen ik ook klaar was. Ik ging ook met mijn portfolio verder. Later gingen we eten en even later naar buiten. Toen even later we weer allemaal binnen waren moesten we stillezen. Dat deden we tot 11.00 uur. Later gingen we weer allemaal met onze portfolio verder. Het was een uur later 12.00 uur, dat betekende dat we weer gingen eten. We gingen alweer naar buiten. Dit keer gingen mochten we naar het Zernike veld. Sommige deden dat, sommigen niet. Toen de bel ging, gingen we allemaal naar binnen. We hadden werkhoeken. Tom zei dat we onze nieuwe topo moesten invullen. Wij (gr. 7) moest Scandinaviƫ leren.

Op een gegeven moment begon Tom van ons foto’s te maken voor het rapport. Sommige kinderen stonden er wat depressief op dus begon Tom ze op te vrolijken. Het liep langzamer hand over in geklooi. We stopten wat vroeger met de werkhoeken zodat we nog een spel konden doen. We deden het Weerwolven spel. We deden er iets minder dan een half uur over. Er stonden wat kinderen op de eindkring dus begonnen we er maar mee. Toen dat klaar was gingen we naar huis.

Sten

0 reacties: