woensdag 16 februari 2011

hallo allemaal!

Ik ben aangekomen in nieuw Zeeland! het is hier 22 graden! heerlijk warm dus! is het wel leuk op school? jullie hebben toch volgende week vakantie?
we zijn gister naar het pretpark geweest! dat was super tof!!!!!!!!! ik ben in alle atrakties gegaan. de leukste vond ik de Fearfal. die is 45 meter hoog dan ga je naar boven en dan val je opeens met de snelheid van 82 kilometer per uur naar beneden!!!! ik ben er 8 keer in geweest ofzo.......
we hebben hier een appartement en we kijken over op de stad!! ik deel een kamer met Hannah en Lotte en het is hier super sjiek! ik stuur dit emailtje een beetje laat want ik ben nu al twee dagen in auckland(de hoofdstad) en ik vertrek zo naar Roturoa met allemaal geisers die stinken naar verotte ei!! maar dat is wel gaf. daar blijven we dan 1 dag en dan rijden we naar onze oude buurt waar we hebben gewoond. ik mis jullie allemaal heel erg!!!

moet nu gaan pakken want we rijde bina weg!
ik schrijf snel weer een emailtje en misschien kunnen we na de voorjaars vakantie webcammen!!
daar schrijf ik nog wel een emaitje over

ik mis jullie allemaal!!!!
judith
-XxxxxX-

0 reacties: