zondag 27 februari 2011

skype

hallo luitjes!
hebben jullie allemaal een te gekke voorjaarsvakantie gehad??? 
ik mis jullie allemaal heel erg en ik heb een vraagje. zullen we donderdag tussen 8:30 en  9:30 skypen? bij mij is het dan avond en bij jullie dan s'ochtends.
hebben jullie al een webcam. dat moet wel want ik ben nog maar 1 week in new plymouth en dan  ik naar het zuid eiland en daar kan ik niet emailen en skypen. stom he´!!!!!!!!
wat is dan jullie Skype adres? ik dacht dat het misschien wat handiger was om met Tom te skypen nu hij inmiddels een computer nerd is!!!!!!!!!!!!!! (nee hoor Tom, dat is een compliment!)
Sonja en Marinique als het kan kunnen we ook op de dinsdag skypen en dan zie ik jullie maar dan moet tom jullie even uitleggen hoe dat moet! 
ik mis jullie zo allemaal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
heb zin om te skypen !!!!!!!!!!!!!!
bye bye

judith! 
P.S.schrijven jullie zo snel als een bliksemflits weer even een berichtje op het weblog of een emailtje terug?

1 reacties:

Tom Verbeek zei

Hoi Judith,

Fijn om weer wat van je te lezen!!
Donderdag skypen is prima. Ik maak dan wel even een account aan voor Olympus.
Ik had ook al aan Helmar doorgegeven dat het wel leuk is om dinsdag (als Hanna skyped)) ook even met Olympus te babbelen. Maar dat zullen jullie met Helmar en Sonja moeten regelen.
Laten we woensdag nog maar even per mail contact hebben over het skypen op donderdag. Ik gebruik dan wel het emailadres van je ouders.

Groetjes vanuit winters (natte sneeuw) Holland,

Tom