dinsdag 15 februari 2011

hallo!

Hoi luitjes!
ben veilig aangekomen in singapore! was wel lang hoor. de laatste 6 uur waren niet voltehouden. maar ik ben er nog ...........

ik heb het overleefd. we zitten hier in een heel luxe hotel met een groot zwembad met alleen maar palmbomen. we zitten hier op de 10de verdieping en kijken hier geweldig uit over de stad en het strand!  het is hier heerlik weer! 28 graden. zal ik het warme weer naar jullie opsturen?vanavond, over twaalf uur dus vliegen we weer met singapore airlines naar auckland (nieuw zeeland)
even tussendoor: Hanna dakje wel voor het fantastich cadeau!   en Meike, ook dankje wel en olympus!!! : dankje wel voor het boekje!!!!!!!!!!!!!!!

ik hoop dat jullie het allemaal heel fijn hebben op school! maak er wat leuks van he. die weken dat ik er niet ben. ik snap heus wel dat het nu dood en dood saai is in de klas zoder mij !!!!!!!!!!!!!!!  (nee hoor, jullie kunnen er ook wel wat van) nou ja, ik neem nog heel even een frisse duik (niet dat het waer koud is ofzo) !!!!!!


ik mis jullie allemaal
heel veel kusjes -XxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxX
judith :-D

0 reacties: